بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نوری نه مدافع چپ است و نه دوست دارد باشد!

http://esesclub.com/public/album_photo/1c/34/08/823f0_14ba.JPG?c=71cc

پژمان نوری در ابتدای دیدار استقلال مقابل صبا باتری یک موقعیت 80،90 درصدی را به راحتی از دست داد و در تک گل خورده این دیدار مقصر اصلی قلمداد میشد!
منتهی ظاهرا در پیج های مختلف تحت انتقادات بسیاری از سوی کاربران قرار گرفته و با وجود اینکه ما هم خیلی بابت این اشتباهش ناراحت هستیم اما  باید به هر بازیکنی حق بدهیم که در طول یک فصل یکی دو تا از همین دست اشتباهات وحشتناک را داشته باشد و نمیشود از آنها خرده گرفت!
با این وجود به دلیل آنکه پژمان نوری در دیدارهای نیم فصل اول نیز در چند بازی چند اشتباه تاثیر گذار دیگر هم داشته واگر اشتباه نکنیم در دو سه مورد از آنها منجر به دادن پنالتی به تیم های مقابل استقلال شده است!
لذا امیر قلعه نویی باید یا کلا قید نوری را بزند و نیمکت نشینش کند و یا اینکه به فکر پست دیگری برای استفاده از این بازیکن باشد!چون برای بازی دادن به نوری در روزهای که بیگ زاده مصدوم و یا محروم است ممکن است همچین اشتباهاتی دوباره بیافتد که بعضا مانند بازی با صبا که زیاد تاثیر گذارنبود،در سرنوشت نهایی استقلال مثمر ثمر باشد!
امیرخان باید این نکته را بداند که؛پژمان نوری نه دلش هست در این پست بازی کند و نه کلا در پست مدافع یا هافبک چپ تخصصی دارد! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 9 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,پژمان نوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com